Računi
Za otvaranje transakcijskog računa u Banci potrebno je dostaviti sljedeću dokumentaciju
- 2 primjerka Zahtjeva za otvaranje i vođenje transakcijskog računa
- 2 primjerka Ugovora o otvaranju i vođenju transkcijskog računa i obavljanju usluga platnog prometa za korisnike platnih usluga – nepotrošači
- 3 primjerka Potpisnog kartona (ako imate više potpisnika od broja navedenog u obrascu, molimo da postojeći kopirate u 3 dodatna primjerka)
- Kopije osobnih iskaznica osoba ovlaštenih za zastupanje i potpisnika
- Rješenje o upisu u Sudski registar odnosno u registar nadležnog tijela, ako je upis u registar propisan
- Obavijest o razvrstavanju prema Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti od Državnog zavoda za statistiku
- Akt nadležnog tijela o osnivanju, ako se poslovni subjekt ne upisuju u registar i nije osnovan na temelju zakona
- Izvod iz zakona, ako je poslovni subjekt osnovan temeljem zakona
Dokumentaciju dostavite u najbližu poslovnicu Banke.
Svi potpuni zahtjevi za otvaranje računa obrađuju se u roku od 24 sata.
Informacije o solventnosti (BON 2)
Informacije o solventnosti (BON 2) za račun otvoren u Banci možete zatražiti ovjerenim zahtjevom:
- U svim poslovnicama Banke
- E-mailom na adresu info.PO@agrambanka.hr
- Agram NetBankingom
Zahtjevi zaprimljeni do 15 sati izvršavaju se isti dan.
Za sve dodatne informacije stojimo Vam na raspolaganju putem besplatnog info telefona 0800 200 400, e-mail adrese info.PO@agrambanka.hr ili nas posjetite u najbližoj poslovnici Banke.
Ako želite da Vas naš djelatnik kontaktira vezano uz naše proizvode i usluge, molimo Vas unesite Vašu mail adresu i/ili broj telefona, kao i vrijeme u koje biste željeli da Vas kontaktiramo.