Računi

Za otvaranje transakcijskog računa u Banci potrebno je dostaviti sljedeću dokumentaciju

  • 2 primjerka Zahtjeva za otvaranje i vođenje transakcijskog računa
  • 2 primjerka Ugovora o otvaranju i vođenju transkcijskog računa i obavljanju usluga platnog prometa za korisnike platnih usluga – nepotrošači
  • 3 primjerka Potpisnog kartona (ako imate više potpisnika od broja navedenog u obrascu, molimo da postojeći kopirate u 3 dodatna primjerka)
  • Kopije osobnih iskaznica osoba ovlaštenih za zastupanje i potpisnika
  • Rješenje o upisu u Sudski registar odnosno u registar nadležnog tijela, ako je upis u registar propisan
  • Obavijest o razvrstavanju prema Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti od Državnog zavoda za statistiku
  • Akt nadležnog tijela o osnivanju, ako se poslovni subjekt ne upisuju u registar i nije osnovan na temelju zakona
  • Izvod iz zakona, ako je poslovni subjekt osnovan temeljem zakona

Dokumentaciju dostavite u najbližu poslovnicu Banke.

Svi potpuni zahtjevi za otvaranje računa obrađuju se u roku od 24 sata.

Informacije o solventnosti (BON 2)

Informacije o solventnosti (BON 2) za račun otvoren u Banci možete zatražiti ovjerenim zahtjevom:

Zahtjevi zaprimljeni do 15 sati izvršavaju se isti dan.

Za sve dodatne informacije stojimo Vam na raspolaganju putem besplatnog info telefona 0800 200 400, e-mail adrese info.PO@agrambanka.hr ili nas posjetite u najbližoj poslovnici Banke.

Ako želite da Vas naš djelatnik kontaktira vezano uz naše proizvode i usluge, molimo Vas unesite Vašu mail adresu i/ili broj telefona, kao i vrijeme u koje biste željeli da Vas kontaktiramo.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.